Ielāde....

Garantija un preču atgriešana

24.LV tirgo tikai kvalitatīvas preces. Mēs cenšamies piedāvāt klientiem labāko, kas pieejams Latvijā un tikai preces, kurām spējam nodrošināt garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu. Ja mēs ievērojam ka precēm ir zem kvalitāte vai tās sabojājas biežāk kā citas mēs tās izņemam no veikala sortimenta. Mēs, tā pat kā jūs, zinām ka skopais maksā divreiz. Tomēr vienmēr var būt situācija, ka Jūsu iemīļotā prece sabojājas. Tādēļ 24.LV interneta veikals visām tirgotajām precēm nodrošina vismaz 24 mēnešu garantiju.

Iegādājoties preci preci Jūs saņemat garantijas talonu, kurā ir minēta garantijas servisa adrese un garantijas noteikumi. Atsevišķām precēm tiek nodrošināta starptautiskā garantija, kas ļauj bez maksas veikt garantijas remontu jebkurā pasaules valstī. Garantija neattiecas uz vadiem, akumulatoriem, baterijām un aksesuāriem. Lai izmantotu garantiju nepieciešams saglabāt preces garantijas talonu un pirkuma čeku (vai preču pavadzīmi, ja maksāts no bankas). Gadījumā, ja garantijas laikā prece tiek atgriezta, tai ir jābūt pilnā komplektācijā (iepakojums nav obligāti jāsaglabā).

Preču atgriešana 14 dienu laikā (Distances līgums).

Gadījumā, ja iegādātā prece nav īsti tas, ko jūs gaidījāt Jums ir iespēja preci atgriezt. Preci var atgriezt 14 dienu laikā pēc tās iegādes brīža.

Preci atgriezt 14 dienu laikā var, ja tiek izpildīti sekojoši noteikumi:

  • Pircējs ir privatpersona;
  • Prece ir tādā pašā stāvoklī kā to saņēmāt no mums (iepakojums var būt atvērts, bet ja iepakojums ir būtiska preces sastāvdaļa tad tas nedrīkst būt bojāts);
  • Prece tika saņemta izmantojot distances līgumu un pirms tās iegādes jums nebija iespēja ar to iepazīties (tik pat lielā mērā cik ar to var iepazīties veikalā)
  • Prece nav lietota vai bojāta

14 dienu preču atgriešana nedarbojas uz higiēnas precēm, programmatūru un datoru detaļām!

Preču atgriešana notiek nogādājot preci 24.LV birojā A. Čaka 146, līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu, un iesniegumu par preču atgriešanu. Naudas atmaksa par atgrieztām precēm tiek veikta pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 14 dienu laikā no preces un nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Gadījumā, ja esat maksājis par preču piegādi, piegādes maksa atmaksāta netiek. Sīkāk par preču atgriešanu lasīt šeit>>

Ieteikumi, lai nerastos šķēršļi preces atgriešanai:
1. Pirms preces pasūtīšanas pārliecinieties vai izvēlētā prece ir tas, kas jums vajadzīgs, ja ir jautājumi labāk piezvaniet mūsu speciālistiem, viņi jums palīdzēs.
2. Prece iepakojumu atveriet uzmanīgi, ja iepakojums tiks iznīcināts jums preču atgriešana tiks atteikta vai arī samazināta izmaksājamā naudas summa
3. Preci izmēģiniet tikai tik cik nepieciešams, lai saprastu vai tā jums ir noderīga.
4. Ja pirkums ir dators vai mobilais telefons - neveiciet labojumus tā programmatūrā, neizmantojiet SIM karti tādējādi piereģistrējot telefonu operatora tīklā.
5. Izturieties pret preci saudzīgi, ja tai ir aizsargplēves neraujiet tās nost pirms neesat pārliecinājušies, ka preci jūs paturēsiet.

Atteikuma veidlapa>>