Preču atgriešana un garantijas

Garantija

24.LV tirgo tikai kvalitatīvas preces. Mēs cenšamies piedāvāt klientiem labāko, kas pieejams Latvijā un tikai preces, kurām spējam nodrošināt garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu. Ja mēs ievērojam ka precēm ir zem kvalitāte vai tās sabojājas biežāk kā citas mēs tās izņemam no veikala sortimenta. Mēs, tā pat kā jūs, zinām ka skopais maksā divreiz. Tomēr vienmēr var būt situācija, ka Jūsu iemīļotā prece sabojājas. Tādēļ 24.LV interneta veikals visām tirgotajām precēm nodrošina vismaz 24 mēnešu garantiju.
Iegādājoties preci preci Jūs saņemat pirkuma dokumentu (elektroniskā veidā), atsevišķos gadījumos arī garantijas talonu, kurā ir minēta garantijas servisa adrese un garantijas noteikumi. Atsevišķām precēm tiek nodrošināta starptautiskā garantija, kas ļauj bez maksas veikt garantijas remontu jebkurā pasaules valstī. Garantija neattiecas uz vadiem, akumulatoriem, baterijām un aksesuāriem. Lai izmantotu garantiju nepieciešams saglabāt preces pirkuma dokumentu (čeku, preču pavadzīmi, ja maksāts no bankas). Gadījumā, ja garantijas laikā prece tiek atgriezta, tai ir jābūt pilnā komplektācijā (iepakojums nav obligāti jāsaglabā).

Preču atgriešana

1

Preci iepakojiet originālā iepakojumā un pārliecinieties, ka tā ir pilnā komplektācijā. Prece tiks pieņemta tikai gadījumos, ja tā būs jauna, nelietota, bez vizuāliem un tehniskiem bojājumiem.

2

Aizpildiet preču atgriešanas anketu un pievienojiet sūtījumam vai arī ieskenētu atsūtiet uz e-pastu info@24.lv

3

Gadījumā, ja preces apmaska ir veikta skaidrā naudā sūtījumam pievienojiet kases čeku (oriģinālu), Čeka kopiju atstājiet sev. Ja pirkums veikts ar bankas pārskaitījumu - pievienojiet preču pavadzīmes kopiju.

4

Lai nebojātu oriģinālo iepakojumu, neliela izmēra preci iepakojiet transporta kastē. Liela izmēra produktus iepakojiet tā, lai kurjerdienests to transportēšanas laikā nesabojātu. Paku nosūtiet uz adresi: Rīga. Slokas 13b, sūtījuma saņēmējs SIA AKP Baltic. Gadījumā ja preču atgriešanu vēlaties veikt uz pakomātu tad lūdzam izmantot pakomātus, kas atrodas Rīgā, TC Olimpija.

5

Par preces nosūtīšanu lūdzu mūs informēt e-pastā info@24.lv

Kādos gadījumos var atgriezt preci


Pircējam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā no saņemšanas brīža. Prece jāatgriež tādā pat stāvoklī kādā tā saņemta no pārdevēja - oriģinālā, nebojātā iepakojumā. Precei jābūt jaunai un nelietotai. Preces iepakojums var būt atvērts un preci pircējs var izmēģināt, ciktāl tas nepieciešams, lai saprastu, vai prece atbilst pircēja vēlmēm, bet ne vairāk, kā preci būtu iespējams izmēģināt mazumtirdzniecības veikalos.


Ja saņemot preci neesat pārliecināti par tās atbilstību Jūsu vēlmēm, lūgums to pārbaudot neveikt kādas manipulācijas, kas varetu samazināt preces vērtību: piem: instalēt datora programmas, mobilajā telefonā ievietot SIM karti un to reģistrēt operatora tīklā, gaisa mitrinātājā ieliet ūdeni.

Preces, kuras nevarēsiet atgriezt 14 dienu laikā: Higiēnas preces ar atvērtu iepakojumu (zobu birstes, epilatorus, bārdas mašīnas utm.), ausīs liekamas austiņas, programatūra ar atvērtu oriģinālo iepakojumu, atverta iepakojuma izejmateriālus.

Gadījumā, ja atgrieztajai precei tiks konstatēti trūkumi vai bojājumi 24.lv patur tiesības neizmaksāt pilnu summu par atgriezto preces.

Atgriežot preci 14 dienu laikā veikals 24.lv neapmaksā transporta izdevumus par preces nogādāšanu 24.lv noliktavā.


Gadījumā, ja nopirktā prece ir izrādījusies brāķis vai neatbilstoša solītajam - tās īpašības būtiski atšķiras no 24.lv mājas lapā aprakstītajām, Jums ir tiesības šo preci atgriezt vai pieprasīt tās apmaiņu.

Šādos gadījumos lūdzam nekavējoties sazināties ar 24.lv veikalu un e-pastā informēt par neatbilstību / brāķi. Gadījumā, ja prece tiek atgriezta, 14 dienu laikā no preces saņemšanas veikals 24.lv jums atgriež samaksātos naudas līdzekļus.

Lejuplādēt preču atgriešanas noteikumus

Sūdzību par pakalpojumu lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@24.lv. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida iesniegumu pakalpojuma sniedzējam par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
  • Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • Iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Lai iepazītos ar Jūsu pircēja tiesībām un konsultētos neskaidros jautājumos, iesakām vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā:

http://www.ptac.gov.lv/

vai tiessaites sistēmā: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?...